KONWERSACJE FEEDBACKOWE – PLAYTEST

!! UWAGA – PLAYTEST WARSZTATU !!

Gorąco zapraszam Cię na playtest warsztatu „Konwersacje Feedbackowe”.

Czym jest playtest?

„Playtest” to edycja testowa warsztatu. Poznasz na niej całą merytorykę i przećwiczysz wszystkie ćwiczenia, w zamian za konstruktywny i szczegółowy feedback, o który będziemy prosić Cię na bieżąco po każdym ćwiczeniu oraz osobno, w dłuższej konwersacji, po zakończeniu warsztatu.

Z założenia treść i format playtestu są mniej ociosane niż oficjalnego warsztatu, a celem takiej sesji jest wygładzenie, poprawienie, podkręcenie, udoskonalenie warsztatu.

Jakie są zasady playtestu?

  • playtest jest za darmo 🙂 tak, dokładnie, nic nie płacisz za udział w sesji testowej
  • playtest jest zamknięty, co oznacza, że mogą wziąć w nim udział wyłącznie osoby, które otrzymały na niego personalne zaproszenie
  • będziemy prosili Cię o duuużooo krytycznego feedbacku, do anegdot, treści, a przede wszystkim ćwiczeń i ich facylitacji
  • z założenia zarówno treść jak i ćwiczenia, mogą być momentami kwadratowe, ba! pojedyncze ćwiczenia mogą się nawet całkowicie „wyłożyć” i nie wyjść

Co otrzymujesz?

  • ekspercką wiedzę popartą badaniami za darmo
  • możliwość przećwiczenia trudnych interakcji feedbackowych w fajnej grupie (spokojnie, większość ćwiczeń będzie działała 🙂
  • wgląd w to jak się projektuje i testuje warsztaty 🙂

Logistyka playtestu:

  • nie będziemy testować całego warsztatu a wyłącznie jego praktyczną część (ćwiczenia), co w rezultacie da nam 2x 1,5h moduł + dodatkowy 1-1,5h moduł na omówienie całości
  • playtest odbędzie się we wtorek 8 czerwca
  • godziny dogramy z grupą, mamy cały dzień dostępny, playtest może odbyć się rano, albo wieczorem
  • potrzebujemy minimalnie 4 i maksymalnie 6 osób

PONIŻEJ OFICJALNY OPIS WARSZTATU:

Praktyczny warsztat oparty na symulacjach interakcji.

Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej to jeden z najtrudniejszych aspektów ludzkiej komunikacji. Tak w relacjach osobistych, jak i w biznesie: w przywództwie, w zespołach, w całych organizacjach. Nasze społeczne mózgi nieustannie poszukują aprobaty i akceptacji otoczenia, ogromnie przewrażliwione na każdą negatywną ocenę.

Ciężko dać feedback szefowi, nie obawiając się społecznych reperkusji. Nonszalancka krytyka od przywódcy może być druzgocąca dla pracownika. Zamiast cieszyć się z praktycznej porady, czujemy się głęboko niedoceniani. Błędy zespołu zamiatane są pod dywan, a trudne opinie szeptane za plecami, zamiast wyrażane prosto w oczy.

Podczas tego spotkania dowiesz się, czemu feedback jest taki trudny, zarówno z perspektywy nadawcy, jak i adresata, poznasz oparte na dowodach rozwiązania i techniki konwersacyjne, a co najważniejsze przećwiczysz je w praktyce.

ZAKRES ZAGADNIEŃ 

  1. Czemu konwersacje feedbackowe są takie trudne?
  • błąd negatywny mózgu
  • napięcie pomiędzy potrzebą wzrostu i aprobaty
  • dynamiki władzy i statusy ukryte w feedbacku
  1. Jak efektywnie przyjmować informację zwrotną?
  • instynkt „to ciekawe, powiedz mi więcej!”
  • elastyczne ego i nastawienie na rozwój
  • odpalacze relacyjne w feedbacku:
    • złe miejsce, zły czas, zły sposób
    • brak autonomii, docenienia, akceptacji
  1. Jak skutecznie oferować informację zwrotną?
  • buduj sojusz z odbiorcą, nie z problemem
  • skrypty feedbackowe – Święty Gral, czy bezużyteczny archaizm
  • 3 rodzaje feedbacku: docenianie, coachowanie i ewaluacja
  1. Jak prowadzić dobre rozmowy feedbackowe?
  • FEEDBACK JEST KONWERSACJĄ
  • techniki konwersacyjne: kreatywne słuchanie, etykietowanie wątków, praca pytaniami
  • podejście systemowe: nie ma winy są procesy

FORMAT SZKOLENIA

Szkolenie ma formę treningu opartego przede wszystkim na symulacjach rozmów feedbackowych, uzupełnionych fragmentami merytorycznymi.

Celem szkolenia jest wyposażenie Ciebie w potwierdzone badaniami narzędzia konwersacyjne, które skutecznie przećwiczysz w bezpiecznym, przyjaznym i nastawionym na rozwój środowisku.

FORMULARZ

Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.