was successfully added to your cart.

Koszyk

“Daj się zabić.” – o wykorzystaniu krótkich komend i chwytliwych haseł, w kontekście budowania zdrowych instynktów komunikacyjnych.

By | Blog | Brak komentarzy

„Daj się zabić.” – powiedział Adam i chociaż czułem, jak emocje wzbierają, wiedziałem, że ma rację.

Pomimo narastającego poczucia niesprawiedliwości, coraz silniejszej chęci pokazania, kto tu rządzi, wziąłem głęboki oddech i przyjąłem strzał.

„Daj się zabić.” pozostało ze mną na długo. Służyło mi dobrze podczas wystąpień, negocjacji, przyjacielskich niesnasek. Regularnie przypominało mi, że nie warto wygrywać każdej potyczki i reagować na każdy społeczny test.

Nie warto zawsze stawiać na swoim.

Czytaj więcej

Arogant, Leniwiec i Depresant wchodzą do baru, czyli historia o tym, jak jedno zgniłe jabłko zatruwa cały koszyk. O synchronizacji zespołów słów parę.

By | Blog | Brak komentarzy

Krótki artykuł o tym, czy jedna arogancka, zdemotywowana i pesymistyczna osoba jest w stanie realnie wpłynąć na wydajność zintegrowanej i skutecznej grupy.

I o naszych zastrachanych społecznych mózgach. I o ewolucyjnych sygnałach przynależności. I o poczuciu psychologicznego bezpieczeństwa. I o dobrych liderach. Też.

Czytaj więcej

NO I PO CO SIĘ WTRĄCASZ ?! I CZEGO SIĘ CZEPIASZ ?? O stoickich & statusowych dyskusjach słów kilka.

By | Blog, Komunikacja Statusowa | Brak komentarzy

Po co TAK NAPRAWDĘ angażujemy się w dyskusje online? Dla zbudowania autorytetu? Pokazania naszej wyższości? Poklepania się po plecach?

Czy z głębokiej potrzeby samo-aktualizacji i nieustannego kwestionowania naszego systemu przekonań?

Pracując nad „zasadami komunikacji statusowej na LinkedIn”, o które wiele osób pytało w poprzednim tygodniu, wykreowałem taki oto artykuł.

A w nim zasady 3. Statusowe. Prowadzenia dyskusji 🙂

Czytaj więcej

Jak bardzo NOWATORSKI powinien być Twój projekt? Czyli teoria wiewiórki, najzwyklejsza wanilia i inwestorskie konserwy.

By | Blog, Komunikacja Statusowa | One Comment

W dobie start up’ów, wszechobecnych innowacji i przełomowych technologii, nieustannie gonimy za zaskakującym, szablonowym i nieznanym.

W czasach plemiennych NOWOŚĆ mogła oznaczać zarówno nową zwierzynę (goń!), jak i nowego drapieżnika (uciekaj!), w związku z czym wszelkie jej przejawy chwytają naszą uwagę niczym serial.

Ponieważ nowe mogło okazać się jednak zarówno szansą, jak i zagrożeniem, biologicznie odpala w nas dwie sprzeczne reakcje: ciekawość oraz napięcie.

Jak wykorzystać włącznik konserwatywny i idealnie wyważyć połączenie intrygującej świeżości, z tym co sprawdzone i bezpieczne?

Czytaj więcej

Czy stać Cię na klapki podczas negocjacji? SPREZZATURA, czyli sztuka idealnego wysiłku. W komunikacji biznesowej i nie tylko.

By | Blog, Komunikacja Statusowa | Brak komentarzy

Jak wcześnie pojawiasz się przed kluczowym spotkaniem? Godzinę? Kwadrans? A może notorycznie się spóźniasz? Ile czasu przeznaczasz na przygotowania do niego? Idziesz na żywioł? Siedzisz pół dnia? Cały tydzień?

Jak dużą wagę przykładasz do stroju? Wytrwale studiujesz niuanse biznesowego stylu, godzinami dopasowujesz drobne elementy, czy narzucasz koszulkę i jesteś gotowa do akcji?

SPREZZATURA to sztuka bezwysiłkowego mistrzostwa, wydawania na każdą interakcję wyłącznie tyle energii, ile to konieczne by osiągnąć zamierzony efekt, przy jednoczesnym zachowaniu jakościowej relacji.

Czytaj więcej

RAMA POTRZEBUJĄCEGO zabija kluczowe spotkania, czyli jak nie strzelić sobie w kolano podczas najważniejszych prezentacji.

By | Blog, Komunikacja Statusowa | Brak komentarzy

NAJBARDZIEJ NIEBEZPIECZNY, PODSTĘPNY I ZDRADZIECKI MOMENT STRATEGICZNYCH SPOTKAŃ. I JAK GO PRZETRWAĆ.

Większość kluczowych prezentacji biznesowych ma jeden, bardzo newralgiczny moment, w którym możesz stracić wszystko, na co z taką determinacją pracowałeś. Niestety, większość prezenterów popełnia w tym właśnie momencie jeden, bardzo bolesny błąd.

Poznaj 3 zasady statusowe, które pozwolą Ci go uniknąć 🙂

Czytaj więcej